Dinamikus nyújtás

Mi az a dinamikus nyújtás?

A dinamikus nyújtás olyan mozdulatsorokból áll össze, amelyben az ízületek maximális mozgásterjedelmét használjuk ki. Többszöri ismétléssel, ritmusosan, fokozatosan érjük el az ízületek mozgásterjedelmét. Így, hogy elkezdj az edzésre járni, nem szükséges alapismeret, nem baj, ha nem vagy elég laza, a dinamikus nyújtás óra célja az, hogy elérd a mozgástartományod maximumát.

A dinamikus nyújtás által:

  • Javítja a stabilitást és a koordinációt
  • Fejleszti a core izmok működését
  • A gyakorlatok megismerésével hatékonyabbá tehető a sportolás előtti bemelegítést, nyújtást
  • Növeli a csípő, váll, boka, csukló ízületeket mozgásterjedelmét
  • Segíti a tónusos izomzat hatékony ellazítását
  • Mindenki számára elvegezhető gyakorlatsorokból tevődik össze
  • Funkcionális mozgásfejlesztés, az élet minden területén érezhető pozitív hatással bír

Kinek ajánlott:

  • A dinamikus nyújtás óra 14 év felett minden korosztály és nem számára ajánlott.

Hogyan épül fel egy dinamikus nyújtás?

Egy alkalom 60 perc.

Az órák alatt talajon és matracon edzünk.
Eszközként jógahevedert, SMR hengert, gumiszalagot használunk kiegészitőként.

Órán való részvétel feltételei:

Időpontfoglalás:

A foglalkozásra legkésőbb az adott alkalom előtt 8 órával tudsz bejelentkezni, amennyiben a felületen aktív az időpont.

Lemondás:

Adott órát lemondani a kezdő időpont előtt legkésőbb 8 órával lehet megtenni.

Létszám:

Az óratípus privát és kiscsoportban is látogatható.

Privát edzés esetén maximum 2 fő,

csoportos óra keretén belül minimum 3, maximum 5 fővel edzünk.

Ruházat:

  • Sportruha
  • zokni vagy mezítláb
  • törülköző, matrac (ezt a stúdió biztosítja)