Kismama Pilates

Pilates órák várandósság alatt és a szülés után

Core12

Mi az a Kismama Pilates?

A Kismama Pilates egy kellemes, teljes testet átmozgató mozgásforma, mely odafigyel a várandóság adta fizikai változásokra.

A Kismama Pilates által:

  • szinten tartható a helyes testtartás
  • fitt marad test és az elme
  • aktív marad a keringés, a tüdőkapacitás
  • javítja a tartást
  • lazítja az izmokat
  • enyhülnek a vizesedési, puffadásos panaszok
  • javul az emésztés

Kinek ajánlott ez a fajta edzésforma?

  • ha edzettél a várandóság előtt, akkor már a kezdetektől, ha pedig nem mozogtál előtte, akkor a 3. hónapot betöltött kismamák számára
  • azoknak a leendő anyukáknak, akiknek a várandóség alatti testtartás változás fizikai (gerinc, nyak, váll, derék, csipő) fájdalamakat okoz
  • akik szeretnének fittek maradni a következő 36 hétben

Kérlek, az órák látogatása előtt egyeztess a kezelőorvosoddal, aki igazolást állit ki neked a szakvéleményéről. Ezt (vagy ennek másolatát) hozd el első óra alkalmával.

Hogyan épül fel egy Kismama Pilates óra?

1 alkalom 60 percből áll.

Az órákon matracon állva, ülve, fekve dolgozunk.
A gyakorlatok erősitő hatásúak, de mégis kímélőek, könnyedén követhetőek bármely trimeszterben.
A saját testúlyos órákat kis méretű súlyzókkal, gumiszalagokkal, labdákkal színesítjük és egyéb eszközökkel szinesitjük.

Órán való részvétel feltételei:

Időpontfoglalás:

A foglalkozásra legkésőbb az adott alkalom előtt 8 órával tudsz bejelentkezni, amennyiben a felületen aktív az időpont.

Lemondás:

Adott órát lemondani a kezdő időpont előtt legkésőbb 8 órával tudod megtenni.

Létszám:

Az óratípus privát és kiscsoportban is látogatható.
Privát edzés esetén maximum 1 fő,
csoportos óra keretén belül minimum 3, maximum 8 fővel edzünk.

Ruházat:

sportruha
zokni vagy mezítláb
törülköző
matrac (ezt a stúdió biztosítja)